Cont..with Our WeekEnd~~




inilah kereta yg kami naiki untuk mhabiskn mase2 kami di kuching..hikhikhik...bkn kenari tu eyh..but kancil tu..kikikiki..
tatai kat entertiment game sebelom masok ke kbox..coz kbox full..so tpakse la ktorg tgu kejap..


mkn di asam payak..ayam penyet~~

kt bowling..enesemnye mamat sebelah tu..huhuhuhuhu.


Lina Nani n tatai menjampi bola itu..tp malangnye..satu pin pn xkene..wakakakaka


Lina dgn mknn nye..ayam penyet..


Inilah ayam penyet yg kami pesan..sedap gile..meh la cube..dtg swak..


kedai ayam penyet yg kami mkn..raja ayam penyet..xpon ade pecel lele skali...

wah...tgn aku pling beso..huhuhu..inilah tgn2 kami...
papai~~manjegurlz

Kami yg GiLer2~~

video
Ini adalah video kami yg gile..xtau la pe nk jd ngan ank dara zaman skang ni..xpuas2 nk jerit kt kbox..dlm kete pon nk jerit gak..huhuhuhu..
papepon...korang layan jek la...!!huhuhu
chow lok..papai~~
sebai2~~manjegurlz~~

Our WeekEnd~~




Ini adalah kami zombiez2 kampungpisang semase weekend yg lepas..21 feb 09. Mane jek ktorg g eyh??? first..kami semua menuju ke satok n mkn di ASAM PAYAK..blh thn la mknn kt sane..aku n tatai mkn ayam penyet n yg lain2 sume mkn nasi campur..menu utama adalah ikan msk asam pedas..pas mkn..kami semua pegi la ke tempat wajib yg akn kami pergi klu ayat nk pegi mane lepas ni dh kuar or ayat yg sewaktu dgnnye..dan dgn pantas kami akn menjawab...kbox..hahaha..so kami menujula ke kbox..malangnye kami hanya rakam video di kbox shj..xsnap pic pon..tp klu korang semua nk tgk wajah2 kami di kbox..anda blh la pegi ke youtube.com n search..hahaha..

ni sume keje Elina07 yg upload video2 kami itu..sore sedap x sdp..korang layan...yg penting kami enjoy..even suare kami cam ampeh bak kate nani..hihihi...tp sedap x sedap pon..ramai peminat woo kami kt sane..walaupon kbox..tp dh mcm pentas..kikiki..siap ade yg bertepuk tgn n siap joget bsama2 zombiez dr luar..hebat kn kami..eceh...kami telah tibai lagu sebanyak 25 lima lagu pada hari tersebut...

sedar2 hari dh petang..dan kami telah membuat keputusan untuk bermain bowling..kikiki..aku n one of our frenz kak anne..x main bowling tu coz aku mmg xreti main n kak anne penat katenye..semase di bowling..kami telah duduk bersebelahan dengan mat saleh ensem wo..so kami pon mcm batak la sikit..konon kt oversea la tek..padahal kt over the sea jek..kikiki..so kami pon curi2 la bgmbar dgn dorang..tp last2 telah terkantoi..n one of the guy senyum kat aku seyh...wa...hensemmm..mamat yg bdiri dlm pic tu la yg senyum kt aku..xsilap name dea rick..yg yg duduk tu hishaam..n de lg sorang mamat india, mbr dorang gak la..namenye garnash xsilap..huhuhuhu..tp time ktog snap pic neh..kwn dorang tu ngan main bowling..kikiki...n pemenang untuk main bowling kali ini adalah Nani3..huhuhu..cayalah!!! burn xde blh la ko mng eyh Nani3..kikiki...

After main bowling..aku lupe la ktrg lupe la g mane..hmm..ha..dh ingat..ktorg pi jenjalan n cri taman untuk bgambar..tp aku x join coz aku pnt sgt2..3 hari kuar bturt2 beb..sape xpnt..huhuhu..dorang jek yg snap pic..aku x..

pas pnt bgambar..ade yg nk balik n ade yg xnk balik..so kami pon mhantar la tatai n kak anne balik dan aku nani n lina kuar pi kuching..kami mkn ayam penyet di kuching..pergh..nyaman gilakk...pas mkn kenyang2..kami pon pergi ke waterfornt untuk bgambar n kebetulan time u ade function pe ntah..de org menari2..ktorg tgk la kejap..pas abis kami pon balik la...huhuhu..berjalan sehari2an adalah sgt memenatkn..huhuhu..



Sekian untuk kali ini..salam syg dr zombiez2 untuk kamu semua..mmuaaahhh..papai...~~


sebai2~~manjegurlz~~





video


saje2 nk letak..huhuhu..papai..~~

«§» Khas Buat Wanita «§»



Yang mana menggambarkan diri anda ?.........

~§æ WANITA TANAH
Wanita tanah dilahirkan di bawah zodiak
Taurus(21 April-20Mei),
Virgo(24Ogos-23 September) dan
Capricon(22 Disember-20 Januari).
*seorang yang boleh dijangka,berwibawa dan praktikal.
*Penyabar dan bertolak ansur,mempunyai kehendak dalaman dari segi emosi dan material.
*Semangat produktif dan gigih yang disertai dengan siksp berhati-hati menjadikan wanita tanah berkemampuan mencapai kejayaan dalam perniagaan.
*Kebijaksanaan dan kepintaran yang diperolehi sering tersembunyi oleh air muka semulajadi yang pendiam dan tenang.
*Sifat marah yang terkawal serta keperluan untuk keteguhan dan kawalan sering terbawa-bawa dalam perhubungan yang amat konservatif,serius dan sederhana.
*Tidak mudah menunjukkan sifat penyayang tetapi wanita tanah adalah seorang kekasih yang setia dan berwibawa.

~§æ WANITA API
Wanita api dilahirkan di bawah lambang
Aries(21 Mac-20 April),
Leo(24 Julai-23 Ogos) dan
Sagittarius(23 November-21 Disember).
*Dilahirkan sebagai pemimpin
*Mempunyai kekuatan diri dan biasanya enggan menerima pendapat orang lain walaupun ianya benar.
*Seorang yang artistik dan sukar dijangka,tetapi biasanya romantis dan tidak pemalu.
*Mempunyai personaliti suka menguasai dan mendominasi tetapi boleh mengimbangi sifat-sifat ini dengan sikap yang pemurah,mesra dan menunjukkan sifat yang mendalam terhadap sesuatu yang disukainya.
*Suka berterus terang dan tidak berselindung menyebabkan orang yang dikasihi mersa sedih dan terhiris.
*Jujur dan mahu hubungan peribadi berjalan dengan lancar.Wanita api harus diberikan ruang yang cukup luas untuk menjadikan perhubungan itu terus berkesan.
*Tidak keberatan untuk beralih arah jika berasa tertekan.

~§æ WANITA ANGIN
Mereka ini lahir di bawah lambang
Gemini(22 Mei-21 Jun),
Libra(24 September-23 Oktober) dan
Aquarius(21 Januari-19 Februari).
*Berterus terang,berminda aktif dan gemar mencari kepelbagaian dalam setiap aspek kehidupan.
*Berfikiran terbuka,mempunyai daya imaginasi dan inovatif,bagi mereka segalanya boleh dicapai.
*Bergaya,tenang dan tidak cerewet serta mempunyai keinginan semulajadi untuk mengamalkan sikap diplomasi dan saling bekerjasama bersungguh-sungguh.
*Sanggup mengorbankan kehendak atau idea mereka sendiri demi mencapai keharmonian dan mengelakkan perselisihan atau konflik.
*sentiasa gigih untuk mendapatkan cinta yang terunggul,untuk berkonfrantasi.
*Kurang cenderung untuk menyampaikan perasaan sebenar yang terpendam dalam hati mereka.
*Dikenali dan diingati kerana sifat romantis dan manja.

~§æ WANITA AIR
Wanita air terdiri daripada mereka yang lahir di bawah zodiak
Cancer(22 Jun-23 Julai),
Scorpio(24 Oktober-22 November) dan
Pisces(20 Februari-20 Mac).
*Mempunyai sifat semulajadi untuk berkembang maju.
*Mereka ini dipandu oleh perasaan hati dan mempunyai sifat mudah bersimpati,berdaya imaginatif,sentimental,mempunyai perasaan yang berubah-ubah dan berhati-hati.
*Tenang dan mudah tersentuh oleh emosi orang-orang yang berada disekeliling dan cepat mengeluarkan air mata dalam sebarang situasi yang menyedihkan.
*Mudah mengikut rentak emosi orang lain dan juga diri sendiri.

NASIHAT YANG. AMAT BERGUNA UNTUK WANITA & UNTUK PENGETAHUAN KAUM LELAKI JUGA.
*Untuk membentuk bibir yang menawan, ucapkan kata-kata kebaikan.
*Untuk mendapatkan mata yang indah, carilah kebaikan pada setiap orang yang anda jumpai.
*Untuk mendapatkan bentuk badan yang langsing,berbagilah makanan dengan mereka yang kelaparan.
*Untuk mendapatkan rambut yang indah, mintalah seorang anak kecil untuk menyisirnya dengan jemarinya setiap hari.
*Untuk mendapatkan sikap tubuh yang indah, berjalanlah dengan segala ilmu pengetahuan, dan anda tidak akan pernah berjalan sendirian.
Manusia, jauh melebihi segala ciptaan lain, perlu senantiasa berubah, diperbaharui, dibentuk kembali,dan diampuni. Jadi, jangan pernah kecilkan seseorang dari hati anda. Apabila anda sudah melakukan semuanya itu, ingatlah senantiasa. Jika suatu ketika anda memerlukan pertolongan, akan senantiasa ada tangan terhulur.Dan dengan bertambahnya usia anda, anda akan semakin mensyukuri telah diberi dua tangan, satu untuk menolong diri anda sendiri dan satu lagi untuk menolong orang lain.
*Kecantikan wanita bukan terletak pada pakaian yang dikenakannya, bukan pada bentuk tubuhnya, atau cara dia menyisir rambutnya.
*Kecantikan wanita terdapat pada matanya, cara dia memandang dunia.Karena di matanyalah terletak gerbang menuju ke setiap hati manusia, di mana cinta dapat berkembang.
*Kecantikan wanita bukan pada kehalusan wajahnya.Tetapi kecantikan yang murni, terpancar pada jiwanya,yang dengan penuh kasih memberikan perhatian dan cinta yang dia berikan.
Dan kecantikan itu akan tumbuh sepanjang waktu.

~ayyok tataiok~
Copyright © ZombiezZ