ntah la..

hi olz..tatai here..mase cuti raye cine ari tu sminggu aku tak on9..biase a holiday kan..hahaha..snanye kat umah tade wireless pon..tapi ader rase windu sangat kat sume chaterz2..n member giler aku..hehe sape lagi klu bkn manje, nani3 n liena..mmg rase sunyi menjalani hari2 tanpe kampungpisang ku..hurmm..tapi korang sume bknye ingat kat aku pon..
mmm..kat sini aku nak mintak maap kat mohonk pasai that person yang kol ko aritu..n bkn maksud aku "lupe kawan" k..

afta da balik kolej trus manyak sangat test n assgnment..mmg tak sempat nak lepak kat cenel ku yang dirindui tu..then, arini aku baru dapat meluangkan mase lepak kat malayirc..mmm..rase cam tak sronok..sbb masing2 wat hal sendiri..busan giler..

time aku masuk malayirc ader 1 chaterz nick "Ros_putih"..mmg slame ni aku tak penah nampak nick tu kat sini..tp mungkin sbb aku da lame tak on9 kot..tgk dr ayat die cam tengah bercintun ngan awan..ape yang aku sedeh awan cam da laen jek..tak cam dlu..mungkin die nagh bhgie kot..
then, ble aku tanye die bleh wat bodo jek..mmm..ble da lame2 die cakap sume nak blame die..
aku pon tak paham ape maksud die sbnrnye..hurm..tak pe la..yang penting aku tamaw masuk campur dengan ape yang telah terjadi..to awan: tatai maintak maaf k klu ader tersalah cakap tadi..yang penting hubungan sume chaterz2 ok..tamaw gado2 ke ape..

1 day become my beday..huhu..rase cam tak sabar je nak tunggu ari yang bermakne tu..smaoge "die" ingat beday aku..wish je pon da cukup bermakne sgt bg aku..hahah..
sape2 yang nak masuk senarai wish aku nnti wish la erk..sure name korang ader dalam list..
hahaha..gediks lak kan..nway, dlm kegembiraan aku ni, aku rase sangat terharu akan kehilangan "sharlene"..terasa cam nak belasah je pencolek tu..but, sume ni terjadi ader hikmah disebaliknye..cume amat terkilan sangat klu ape yg terjadi kat nurin tu berlaku lagi..klu ader diantare korang yang kidnap budak kiut tu..aku merayu, tolong la pulang kan k..AKU AMAT MERINDUINYA.....

3 comments:

Anonymous said...

woit..kuikuikui..betol ckp ko..awan mmg dh lain..aku pon xmo gado2..xsuke..wa...nk mcm dulu balik...

nway...HApPY BEZDAY TATAI....

Kampungpisang said...

tekiu 4 ur wishing..
tade ape ke yg spesel??
kek ke, tepung ke, belon ke...hahah
hidup kampungpisang!!1

Anonymous said...

Aku x rase pon Awan tu len sgt.. tp aku rase sume org da len mcm... da jd mcm2..

pe2 pon EppY BusDey TerataiLayuu
(masok list x nih?):p

Copyright © ZombiezZ