Bila Lagi yerk...

ASkum...

Adesss klu aku da mule mengepos blog neh...tandenye aku xleh tido la...hmmm sdpnye korg2 sume tido yek..xadil toll...ntahla nanti bile lak dpt post blog ni kan...da la da nak balik n then sem depan da xde d provide wireless neh lagii.uwaaaaaaaaaaaa so sad..

Ngn wireless ni la kite dpt berhubung dengan org yg kite nk berhubung kan..so bile da xde internet nanti sure mati akal gak kan..ade yg ske ym,friendster,cenel #kampungpisang n so on..hah cane yekk.dont noe ler tul ke x..tp yela tu..dari part 3 lagi dapat free cmtu jek kn..

Pasni maybe our cenel akan lesap abeh..haha..xpela..xde org pon da peduli sgt i guess...nanti bile balik sure le msg2 wat hal masing2 kn...plan2 jgn dirancang nnt de jek yang kiciwa xdpt g..hurmmmmm plan biar sempoi jek..ckp n then jalan jek terus...kn kn..

N to all ma memberz,if aku de wat hal sepanjang sem ni ngn korg aku mtk maaf eh..bese r sume de pangai sendiri n just b ur self...trime kasih pase yg take k kt aku sepanjang sem ni...pade manje,aku mintak maaf ni bkn tandenye aku nak tutttttttttt.....taw...hehehe..ko kn sek pk bkn2 jek..hahaha...

Pa lagi mau ckp neh..sile2la update blog wahai sekaliann zombie...i already lost idea..dushummmmmmmmmmm cayalahhhhhhhhhhhhh...chow chin chin

~Nanio~~

1 comment:

Kampungpisang said...

hahahaha..

mungok la ko..

nk tuttttt ke???

kikikiki...

xdela...mane la tau..

buang tebiat nk minta maaf..hihihi..

nway take care mase ktorg dh balik..

jgn nangis2 tau..

de msalah cntct jek aku...k..

nti dh smpi umah jgn lupe mbr2..

nk g mane2 ajak r eyh..

kikiki...

sebai2...~~

Copyright © ZombiezZ