FESTIVAL TARI BORNEO 08


festival tari borneo kali ke2 diadakan di uitm srwk yang berlansung pada 27-29 ogos 08..
terdapat 8 u borneo terlibat terdiri drp uitm swk,uitm sbh.UNIMAS,UNITAR,UPM bintulu,UMS,U Mulawarman,U tg.pura indonesia..festival ini dijayakan oleh pihak HEP.MPP,serta PMPP yg terdiri drp OP2 yg cun iaitu TATAI,nani3 n LINA.x lupe juge pembeli setia gerai panggang memanggang iaitu founder kgpisang x lain x bukan OP manje..hahaha


aku da macam reporter plak..

ni nk habaq kteorg ditugaskn menjadi LO utk UPM bintulu.LO tu (located of officer..yemeh?if x silap la)..besh jage dak2 UPM ni..deme sume sporting2 n frenli..serta hensem2 belake..tapi sayang nye sume sutun2 mcm lina..wakakakka..

agak bz mase festival ni..smpai kteorg terpakse escape klas..ye la..kena follow je ape bdk2 ni nk wat..paling cian kt nani3 coz dat time la kuiz n test die melambak2..

event ni byk mengajar kteorg manage mcm2..aku rase beruntung dpt jd LO..masuk DJ pon free je..dapat T.srt n tag lagi..tp agak penat sket laa...

byk kenangan manis time ni...juare tahun ni dimenangi oleh UNITAR.UPM menang costum kreatif terbaik..ok la tu..

niway congrate kpd OP2 kerana telah menjalankan tugas anda sebaik mungkin..klu ade anungerah LO aku rase kite leh dapat snanye..huhu..LO UPM adalah LO terbaik..kate OP..huhuh..tul x?

kpd mr. jinggers tQ 4 da beg yg bertemakn tari borneo.. n cik pepel tu..sy akan menjaganye sebaik mungkin..

1 more tink..TQ manje 4 suprise smlm..aku mmg btl2 suprise..ingt gilak btl2 datang..patut dari kuar pintu bilik tu hati aku berdebar je..hohoho..upenye nk jumpe die..tq gak sbb banje satay..


ade rezeki aku banje lak k..

hepi fasting 2 OP2 n sume visitor blog ni..smge ramadhan kali ini lebih baik dr yg lepas..nnti kite terawih same2 k..

5 comments:

Kampungpisang said...

hebat la tari borneo tu..

tp kecewa la uitm x menang keseluruhan...

dak upm de besh..sape la LO dorang kn...


mr jinggers??

is it ur mr right???

huhuhu..

la..wet satay tu aku mmg simpan untuk banje korang la...

mak aku bg wet untuk beli kfc..tp satay pon jd la..


g pon ko kn dh bwk kn mknn aku n tempoyak..

tp aku asek terbau2 lg je tempoyak tu...

huhuh..ur welcome..

lain kali ko invite la plak dea..huhuhu..

poyo jek xsedap hati..

de pape kew?? hahahahah

-manje-

UROI said...

selamat mnyambut ramadhan to olz..:P

Anonymous said...

mr right?hoohohoh...secret2..
tempoyak nnti aku soh kakyati wat lg..
weh2 buke nnti jgn tamak2..
jgn iktkn nafsu..
hope leh jge sgle2nye..
gne la perkataan CAK BA!!

Anonymous said...

~~ tahniah utk diri sndiri sbb berjaye ngn festival tari borneo ( LO) walopon tepakse berkoban kredit yg byk n mase tp enjoy r..hopefully exam aku pon okek memandangkn akunye mase agak terhad tem Festival..cayalahhhhhhhhhhhhhh sume

Anonymous said...

selamat berpuasa semua.... :D

Copyright © ZombiezZ