Hari Rampasan...

Salam...yahooo..harini 16 March 2009 bersamaan dgn hari Isnin..ape terjadi pade kami yek...hurm susah nak gtaw..rampasan telah berlaku...

Aku ( Nani3) duk syok tdo coz kelas petang cancel then tup tup ade org ketok bilik..Dgn slamber buka igtkan rakan2 ku neh..tapi org Pejabat Kolej yang datang..Sport Check time..X sempat nak
wat pape pon..

Org tu menyelongkar segala laci n locker kitorg dalam bilik n rampas barang elektrik yg tak didaftar..Hahaha..Hasil rampasan dari bilik aku jek ade 4 brg..Saterika,laptop,charger hp and last but not list my boiler..huaaaaaa..abehlaaaaaa...ampehhh..

Bilik lina pon xlepas dari serangan pejabat kolej..Hasil rampasan dari bilik Lina..3 barangan, charger hp ade 2 n charger mp3..

Then c ponder telah terselamat sbb bilik die xde org n pegawai kolej xdpt masuk..So, xdela brg2 yg dirampas...

Bilik c Tatai kene rampas 1 brg kot..If xsilap hair dryer..hakhak..Gasakk lah kite kali neh..selame 6 semester xpenah kene..Sem last ni tak dapat dielakkan lagi... ;)

So pengajaran dari cite neh..Brg yg kene daftar,daftarla...kene rampas kan da susah...tO Pejabat kolej,harap kasi balik la brg2 kami..susah la nak idup... ;) janji xwat lg neh..hakhak

ok c ya..tata

~Nani3~

6 comments:

Anonymous said...

yup...cinabeng pd pihak yg terlibat...x suke laa..tepakse byr..slame ni x pnah kene denda..isk3

Anonymous said...

yeay!!!! aku terselamat walaupon aku x byr 1 sen pon...wakakakaka...

Anonymous said...

ko kne byr kat kitorg r ti...mne aciiiiiii ...

Anonymous said...

adoyaaiii..ciken cop tol pej kolej.
silap r nani.iron aku kene rampas.x bayar.hair dryer 2 rumate aku nye.nasib sempat aku sorok laptop.aah..yati x aci do

mule2 aku tanak bkk pintu,tp die dpt ditect ade org kat dlm,
pastu die nk bukak bilik ak gne master key..
pastu masuk2 die ckp ni "kenak kitak lmbt bukak owh..ada nyorok laki ka?"
pastu aku jwb : "masih...."

hehehe..sengal habis

Anonymous said...

ape yg masih nye beb???? hakhak... aku da mek brg2 pon..iron jek lom dpt diselamatkan..cam ampehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Hidayati Aziz said...

huhuhu..cian korang sume..

Copyright © ZombiezZ