Kenduri Kawen...

Askm...

Hari ahad ritu kami berempat sempat g kenduri...Ni kitorg attach kan gamba2 yang sempat di ambil tem kenduri...Lain la rase kenduri kat semenanjung n Sarawak ni coz dorg kenduri start pagi..Dalm kul 8 camtu da start..Cam kite after zohor baru start... Kla bleh la tgk picture2 neh..huhuhu...




Ni la suasane tem kenduri tuh..Best la gakkkk.. heheh ;p



Ni geng basuh pinggan..Effective wooo dorg neh..Cayalahhhhh.... ;p





Yang Laki baju biru tu la Pak Cik Hamdin merangkap ayah angkat kitorg la kat cni..G mne2 je mesti naik van die..Die baiklaaa..Tenkiu Pak Cik...




Makan timeeeeee..Makanan nye pon lain la dgn menu kite kat semenanjung...Boley la dikatekan lain...;p


POsing posing..yeahhhhhh :) senyummmmm

Nani3 sempat mencelah kat mkcik2 neh..ape kesssss ;p




Hijauu tema dorg...Geng2 berzanji neh...



Pembwa bunga manggar..Aiseymennnn ;p







Geng2 OP ngan penyambut tetamu...



Ni la pasangan pengantin..SELAMAT PENGANTIN BARU....kitorg xkenal dorg neh but sbb ikut pkcik dapat la join dorg...hehehehe...

Zombiezzzzz yg epiii...




Name kampung yang kitorg g ni KG TANJUNG TUALANG..area2 samarahan jek...


OK la..ni je report kami utk dis week..hehe..Enjoyyyyyy

5 comments:

Hidayati Aziz said...

ces..nape ko biarkn quit mirc tuh kt atas jek..cam ampeh..huhuhu..

nway..bile aku tringat knduri neh..aku rase lapo...nk mkn sdp...

Anonymous said...

aku nk start kurgkn mkn ar...bkn pe jimat sket ..huahauhaua

Anonymous said...

kenduri tu best..tima kasih la kat pkcik hamdin sbb sudi bw ktaorng g kenduri tu.jimat gak duit aku dpt mkn free..haha..

Anonymous said...

aku mkn sket jek..coz terhad mknan aku..hekhek

tatai said...

pengantin pompan tu cam muke black dow

Copyright © ZombiezZ