kembali lagi setelah lama menghilang

hari ni da masuk raye ke 3..aku nk ucapkan selamat ari raye kpd sume op2..maaf3 1000 kali maaf utk kamu semua..sesungguhnya (x leh guna word andainye) kamu semua mmg byk berkecil hati dgn aku..

OP..OP..OP...kadang2 sedeh bile nmpk word OP..kerinduan amat terasa.tapi apekan daya masing2 punya hala tuju yg berbeza..demi cita2 kita...dengan siapa pun dalam hidup ni kita x kn dpt bersatu setiap masa n selamanya, kerana setiap pertemuan ada perpisahan...kawan, keluarga dan kekasih.ikatan itu akan berakhir..

blog...terima kasih blog..blog buat aku rasa lapang utk meluahkn segalanya, blog buat aku rasa gembira mendengar khabar berita kalian semua.walaupon aku x penah nk komen pon blog korang, tp aku bace dgn sepenuh hati..n walaupon korang x dpt nk access bloh aku.haha.

sedikit berita tentang diriku utk tatapan OP semua...
  • aku sgt BZ dgn esemen, test, n len2..kos yg aku rase too complicated.tp aku x penah menyesal..sbb ini yg aku pilih.keBZan itu membuatkan 1 sem aku x joging..n aku rase x sihat.
  • aku da selamat 1 tahun ngn insan yg bernama aan..doakn kami kekal selamanya, dipertemukan jodoh, bhgia selamanya.hmmm..jodoh........dgn siapalah aku diperjodohkn nnti ea?semuanya da ditentukan, klu 1 hari nnti aku x dijodohkn dgn die, aku akn terima.cuma agak terkilan klu kite x dpt kawen ngn org yg kite syg.n aku sedang belajar utk besedia terima semuanya..
  • aku sgt sengkek..bile pinjaman nk masuk ni..kering habis da

adoi...aku sakit pewot snanye ni..x tahan..nk guling2 jap..sowi..cite x habis g.to be continue..


~tatai~

p/s from nanie : sebelum post tgk dulu blog mne..ehek..nnt silap cmni..aku tolong copy lik yek cik tatai... :P ~nani~


2 comments:

nanie said...

to tataii..hope bhgie dgn aan..doakan kitorg yg x brpe nk hepi2 ngn insan disayangi... :)

Hidayati Aziz said...

pe cer neh..raye ke 3 dh lame do..si tatai ni pos kt blog mane plak?? hoho..

ala weh.klu de jodoh x ke mane kn..nti dh jmpe jodoh.bahagia sudah..time tu x igt dh pakwe2 dulu..

Copyright © ZombiezZ