continue from dulu~tatai~

1st of all sowi 4 my last post yg terslh post kat playlist kgpisang lak..
TQ 2 nanie coz willing 2 copy n paste my post yg merapu..
ni nk habaq..
dulu aku la kot yg
1) sanggup menangis kerana kgpisang..
pantang kgpisang di hina, di maki, di caci..
ape yg touching smpai wat aku nanges pon xtaw la..
rasenye tidak logik utk mengeluarkn air mate semate2 krn mulut kecabulan c sape tu?yg OP kampung(sape ingt aku da lupe)..ultramen..eh..bukan..sumtin like man2 jugak..(man?)

2)sanggup x tido gak..tp x sehibat yatie..aku la manusie yg tdo paling awal antara sekalian OP

3)sanggup menipu..ceret beret, masuk wat la..
mkan nasi lemak basi la..(tp bkn aku sorang je aa)
tp siyes bes time tu..rase diri di sygi..
tp sumenye hnyela sementara..
tp ape yg diharap tidak terjadi dgn berjaye..
x la sume org cari kiteorg ble a whole day x masuk irc tu..
cume ade la sesetengah insan tersyg termasuk incik abu bakarin, incik jacob(cicah ngn air teh pon sodap) n sape lg ea..
haha..ape lg ea..

4)kesanggupan aku lepaking di bilik nanie bwk segala tilam n kadang2 tertinggal kunci n kul 8 turun pejbt kolej nk mintak spare key kene marah ngn kak sab coz asek tertinggal je kunci..

5)tp kenangan bersama irc yg aku x leh lupe ble incik jacob sanggup kol makcik a.k.a pakcik digi(bkn celcom bkn digi gak snanye) leh blakon jd BF aku jap sbb nk menyelamatkn keadaan(dgn suruhan manjegurlz gak..THX manje)..die siap marah2 makcik tu..thx jacob thx..eventhgh it nuting 2 u..bt its full meaning to me..siyes..

5 comments:

Hidayati Aziz said...

hahaha..bkn pilotman ke?? pe man2?? hohoho..

biskot sudah hilang ditelan perot...

musuh kpd celcom n digi juge dh bahagia bsame wanita lain..kikiki

nanie said...

haha..aku igt..depan nik die petr..korg smbung... ahaksss

Hidayati Aziz said...

petronas ke petroman eyh.. la..hahaha..mamAt tu paling sial ah kt kampung..

tatai said...

oo..aah aku da ingt..mmg cm petak btl die.bodo2!!

tatai said...

oo..aah aku da ingt..mmg cm petak btl die.bodo2!!

Copyright © ZombiezZ