bilik teratai terkunci

12/1/07 7.10 pm

mase nak g dinner..afta teratai da kuar bilik nak g dm=dewan makan tbe2 poket teratai terase ringan.rupe2nye kunci bilik tertinggal..afta mamam, kami po g a rumah RS=resident staff.tapi malangnye RS tade..huhuhu..terharu gak sbb laptop aku ader kat dalam bilik tu, risau beb sbb skarang ni tgh hot kes curik2 laptop.huhu da a tak dapat cet..aku g lepak bilik nanie..then, da lame sket si mohonk plak ajar care cam ne nak bukak pintu..soh amik cad la..da tu kecoh 1 level kami..huhu..tapi pintu bilik aku tu mmg ketat nak mampos..stlh merenung bilik aku tu dari bawah, nanie bercadang utk jadi spiderwomen..hahahhaha

sblm nanie panjat tu kami wat warmup sket.men lompat2 katak n lari2 cucu..
then, dengan langkah kanan nanie meneruskan perjuangan die utk bkk pintu bilik aku tu..
manje ngan aku jadi backup klu die tergelincir ke ape..
dan kami sedia menyambut nanie klu2 terjatuh..

dengan izin Tuhan dan berkat doa ayah serta bonda, nanie selamat memasuki bilik aku melalui tinggkap..serta berjaya membuka pintu bilik aku yang terkunci..

salut a nanie, 1st student gading panjat tingkap..tenkiu2 kepada sume yang tlh membantu..

pengajaran= cek poket suar sblm kuar bilk

1 comment:

Anonymous said...

wakakakaka... apa daaaa.. lain kali bila bilik terkunci lagi mintak tumpang tido kat bilik warden ek.. ahaks...
nanie pemanjat dinding sejati... dah tau daa... dulu pernah panjat pokok kelapa hape... ganas semacam je minah ni kan!! akaka.. but dia still cute n gojes!! hukhuk... lalalaaala... hye manje n tatai... lama tak chat kan.. ader masa , jodoh n rezeki kita jumpa kat maya lagi eh.. wassalam...

Copyright © ZombiezZ