teratailayu

halu olz,
aku teratailayu.ha?cane aku dapat name ni??ntah a, actually sbb aku darjah 5 klas teratai.layu tu saje penyedap ayat.name betul aku nurdamia syaheela bt. abd rahman.aku ni act. tak minat pon ceting2 ni,but slalu nengok manje n nanie duk galak2 je depan laptop.aku pon join a.lgpon dat time aku ngah tensen nak final part 3.da lame2 tu best gak,tak lah aku ngadap buku jew..hahah

tapi yang aku pelik masok cenel kampung je sume nak cari gaduh ngan aku..ntah ape yang malang sangat ngan name teratailayu aku pon tak tau.mmg ni dunie ceting je, bt 1 day tu aku gaduh ngan op kampung ='petrorians'die marah sangat2 kat aku coz aku invite org masuk cenel kampungpisang..aku pon tak kisah la..tapi die cam amik siyes gle macam gado btl2..sampai ader 1 ayat die tu membuat aku sakit hati yang teramat sehingga air mataku menitis..nasib a de manje n nanie..hahah..ble aku ingat balik aku rase klaka sangat..ye a dalam ceting pon nak nangis..

aku ni tak tau sangat pon pasai irc..juz support kampungpisang utk enjoy2..sejak kampungpisang ditubuhkan aku asik dok lepak bilik nanie.port aku kat katil paet dulu..da lepak lame kat situ sampai kul 3-4 pagi aku da takut nak balik bilik aku..hahahah..nanie n manje slalu jadi mangse temankan aku g amik tilam, bantal, slmut and bulat bucuk aku..hahah..
tapi aku la yang slalu tido awal dr diorang..lagi klu sok ade klas..pastu ble da pagi aku mmg 1st bangon..aku mmg geram ngan manje coz slalu tamaw bangun.wlu da berkali aku kejutpastu kene tunggu die g siap nak g kls..adehhh..alwayz late..

ape yang best kat kampungpisang??
ofcoz a sbb ader kami ber3..lagi..cenel ni open, heppning , sume stuff pon friendly and baik hati..hahahha..slalu orang yng kami invte pon mesti setia kat cenel ni..aku agak rapat ngan mohonk,black n awan..

mohonk ..
ni die cam sempoi2 bodo sket, rapat ngan aku sbb slalu nak usha nanie.klu aku cet ngan die mesti cet bende2 bodo cam taik idong, kencing n kaki busuk..tapi sume tu die yang mulekan dlu..aku layan je, sian tengok die..

black..
emm..as u olz know sbb nak rapat ngan manje..tak abih2 tanye pekembangan manje kat aku.. kekadang busan gak, tp die ok la..aku da anggap die cam abg kandung aku da..hahahahgeli gak dengar..

awan...
mmm..die slalu cite prob die, bout stadi, n espcially ex die tu..best dengar prob die tu..dari ape yang aku perhatikan die ni mmg sayang gle bapak lagi kat ex die yang curang tu.wlupon die slalu cakap 'dah lupekan semue'.die slalu bg aku tips2 mengarut..n sume yang tak spatutnye..tapi aku trime je la..klu cet mesti nak soh aku wat gedik2..hahaha..sampai aku da wat drama gedik yang bertajuk "buah tembikai"

pe lagi erk???harapan aku..
smge kampungpisang ni akan lbh maju dan terkenal diseluruh pelusuk dunie 1 hari nanti..n aku harap aku, nanie n manje tak ignore stadi ble join natang ni..jangan cet je..assignment tak siap2..heheheh..

No comments:

Copyright © ZombiezZ