Nani3

Assalamualaikum..& Helloo..

Aiii..org pgl aku nanie utk short form name pjg aku..Nick aku dlm irc ni Nani3....Aku mule b'jinak2 ngn irc ni senonye da lama since thn 2001 if xsilap..tem tu aku bru form 1..tp aku x la interest sgt mule2.Chatting n make my stuff tu jek...

After lame x join irc after a few years..aku pn msuk blik pas aku enter Uitm Sarawak..maklumla kitowg dapat wireless yg di provide oleh ntah syarikat mne tp yang penting namenye Deconnexion..huhu..mcm yg da dtrgkn sblm ni...1st aku msuk irc mstila aku msk cenel #kampung...maklumla da femes..tp tem tu aku msuk aku gune nick Put3..saje ske..tp aku kne bantai ckit ngn dak2 kat cenel tu sbb ape ntah.aku xtau.maybe nick tu pnah wat something wrong kat dowg...

Then utk xnk wat poblem...aku tkar ke name aku Nani3...tp still aku dpat poblem sbb sume nak tgk info n whois aku..tp yg poblem kt aku tem tu,aku gune laptop mmbe aku..emel n fullname die x tkar..aku lupe la tu..hazman n bla bla...then dowg kt #kampung assume aku pondan...alamak huh..xmgkin la..hehehe..

Tp utk pastikn aku bknla mcm dowg sgke aku bg la myspace aku...tem tu la mule knal ngan mmbe2 dari cenel #kampung..hehe..n still keep in touch coz dowg ni mmg sume besttttt..

About #kampungpisang...founder mnje..as u ol noe..name tu aku t'pkir automatically coz nak name yg agak pelik n sng nak diigt..so jdilah #kampungpisang...walopon kitowg kdg2 buat poblem kt certain2 cenel..kitowg x b'mksud pape..just for fun...huhu..tp ade lah yg t'ambik hati..tu no hal la..dunia fantasy yg agak menarik we guest utk dterokai.ahaaakkksss..

Skarang cenel kampungpisang kire ada branch dala...1 kat dalnet..1 lagi kat malayirc...kitowg kne say tenkiu tu Awan_Boyz @ Dexter coz byk mmbntu....xlupe gak pade pengakap wlpon ko byk musuh tp ngn kitowg still tlong..

Serius aku ckp...aku xnk gado ngn sape2 n aku sonok sgt knal ngn kowg...nak sebut name mmg byk..tp tnkiu utk sape2 yg aku invite n still support kitowg...nanti aku update lagi ape yang aku rase aku t'lupe nk cite....

oops sblm tlupe aku gak telah mnubuhkan cenel aku sendiri #Nani3...hehe..ni sbb pe lak...aku pon xtau tp just for making frends n stuff...1 lagi aku rase byk bnde yg nk kene blaja dlm irc ni,so aku xnk kaco cenel lain utk aku blajar2..aku watla cenel #Nani3...

Sape2 yg nak join cenel aku or kampungpisang..amat d'alu-alukan coz kitowg dlm usaha mnmbahkan chaterz cenel kitowg...ok...dats all for now..hope ape yg da tjadi dlm dunia fantasy ni kte wat kngan je la ek...Jgn disimpan dlm hati pade yg pnah d kick or ban oleh kitowg...ade ke??heheh.ntah lupe..ok assalamualaikum..adiossssssssssss..tata...~Nani3 cyG~

2 comments:

fulltime_killer said...

Bawa peti dari Melaka
Berisi pakaian si anak raja
Kalau hati sudahlah suka
Semua keadaan indah sahaja.

Ikan batu di atas bara
Pohon selasih di tepi kota
Fikiran buntu badan sengsara
Bila kekasih tiada dimata

Budak-budak membuang dedak
Penuh setimba di celah batu
Berdua tidak, bertiga pun tidak
Kasih hamba hanyalah satu

Pokok selasih pokok bayam
Dalam kepuk buah berangan
Seorang kasih seorang sayang
Tidak bertepuk sebelah tangan

Hujan basah habis basah
Sejuk mengeletar tidak mengapa
Sudah lama kita berpisah
Baru kini kita berjumpa

Lalu dewata terbang melayang
Habis mati kera dan lontong
Siapa kata saya tak sayang
Penangan hati buah jantung


saja jer abang nizam bagi

fulltime_killer said...

Nafsu mengatakan perempuan itu cantik atas dasar rupanya. Akal
mengatakan perempuan itu cantik atas dasar ilmu dan kepintarannya. Dan
hati mengatakan perempuan itu cantik atas dasar akhlaknya

Hidup memerlukan pengorbananan. Pengorbanan memerlukan perjuangan.
Perjuangan memerlukan ketabahan. Ketabahan memerlukan keyakinan.
Keyakinan pula menentukan kejayaan. Kejayaan pula akan menentukan
kebahagiaan

Kegembiraan ibarat semburan pewangi, pabila kita memakainya semua
akan dapat merasa keharumannya. Oleh itu berikanlah walau secebis
kegembiraan yang anda miliki itu kepada teman anda


ikhlas dari abang Nizam

Copyright © ZombiezZ